云上日光伴我行

我在网上有个温馨的窝,我在天上有个永远的家
个人资料
正文

为了忘却的纪念

(2008-06-24 07:12:27) 下一个
有一种男人被我称为FANS,他们会问寒问暖,围着我转,但是有些人会永不放弃,陷入迷惘,带来尴尬,让我不得不保持距离。总之,男女之间的友谊经常是个麻烦的东西,尽管我也有几个很好的男-朋友。这封信是一封去年的断交信,删之前在这里留个影,纪念这个可怜虫。可是前几天还是收到他的手机消息了,不回的说。

想起来我的一个认识他的女朋友的名言,因为我搬家以后他就见不到我了,写信我也基本不回,他甚至在开头写好:I know u will not answer, but... 于是这个失魂的男人经常去我女友那里探听消息,女友说:想你也不会喜欢他:闷到抽筋(广东话讲才好玩),其实无论怎样,我是从来不跟有妇之夫纠缠不清的。整出点什么事来,天父要让雷打到我了:),那个罪可大的说。。。至于不小心伤害了人,求天父赦免我。


----------------------------

Dear H,
 
I can understand u, u see a friendship between a man and a woman is not easy, I dont blame A, she has every right to fight for what she deems to be necessary, what really make u sad maybe: I dont care.
 
I have found girlfriend to help me with the move to new apartment, and she is German, know all things well. U know need to worry or feel guilty. God will take care of me himself, better than every man, pls just pray for me, that is all.
 
Actually from the winter time when I had the trouble with the train, she refused to take me with your car, I know what is not because of traffic, but also with the jealousy or sth. in the direction, therefore, I decided to keep distance with you to avoid more misunderstanding.
 
Pls take good care of her, as marriage worth saving, and your wife worth loving.
Try your best, I wish you two the best.
 
If you wont be able to write or help me, I dont mind, I can understand u and support u.
 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.