吾病天知

纪录人在他乡的经历,纪录自我超越的历程。。。。。
正文

新的开始

(2009-09-14 13:11:47) 下一个
明天就是我读博最后一年倒计时的开始。我已经浪费了太多的时间,我已经到了最后的关头,我已经没有借口去拖延了。勇敢地面对,面对自己,面对现实,面对我的学业,面对我周围的一切。相信自己。
重复最近的几段英语:
I am the luckest person in the world because I am still alive.
I am the most powerful person in the world because I believe in myself.
I am the most intelligent person in the world because I love studying.
I am the most energetic person in the world because I am crazy about exercising.
I am the most attractive person in the world because I  love myself.
I am the happiest person in the world because I appreciate everything in life.
I am whatever I believe.
I create my belief and my belief creates my wonderful life.
每天10分钟的时间记录一些当天的感受,自己学习的状况。周末花更长的实践总结一下。
总而言之,全力以赴,最后冲刺,为了所有爱我的人,更为了我自己。I believe in myself.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.