个人资料
正文

翻唱The Carpenters[Sing]

(2007-11-30 21:50:49) 下一个

请点击这里下载影音文件


我一般不反串唱女声的歌, 但是这首歌道出了我的心声.
谢谢唱坛给了我们放声唱歌的地方;
喜欢这里爱唱歌的人.

让我们尽情唱吧 :)

Sing, sing a song
Sing out loud
Sing out strong
Sing of good things not bad
Sing of happy not sad

(*) Sing, sing a song
Make it simple to last
Your whole life long
Don’t worry that it’s not
Good enough for anyone
Else to hear

Just sing, sing a song

La la la la la
La la la la la la...

Sing, sing a song
Let the world sing along
Sing of love there could be
Sing for you and for me

(*) Sing, sing a song
Make it simple to last
Your whole life long
Don’t worry that it’s not
Good enough for anyone
Else to hear
Just sing, sing a song
Just sing, sing a song
Just sing, sing a song

伴奏又是从网上找的MIDI文件稍加改动驱动电子琴制作的.


欢迎有空到我个人网站来玩.
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (9)
评论
我爱微风 回复 悄悄话 谢谢网网
网网 回复 悄悄话 唱得好好听!好享受!真羡慕!!!
我爱微风 回复 悄悄话 回复原之歌的评论:
谢谢原之歌这么多的鼓励. 我都有些受宠若惊了.:)
原之歌 回复 悄悄话 了不起!!把这首耳熟能详的歌,唱得这么有自己的特色。你的漂亮高音是怎么唱出来的?哈哈。太厉害了。
Miffy 回复 悄悄话 唱啊唱啊,吼啊吼啊,嚎啊嚎啊,咔咔咔!!!
快乐地唱吧,唱它个翻天覆地,咔咔咔!!
Sing many many songs Nyo !!!!!!
我爱微风 回复 悄悄话 真难为Miffy了.
Miffy 回复 悄悄话 咔咔,沙发抢到,可以放心滴呼呼啦!!明天再来好好听:)
登录后才可评论.