作词:石顺义作曲:天明有人来问我,什么是呀啦嗦?呀啦嗦是一首歌,呀啦嗦是花一朵,世上一切美好都叫呀啦嗦,都叫呀啦嗦。有人来问我,什么是呀啦嗦?呀啦嗦是家乡美,呀啦嗦是幸福多,世上一切美好都叫呀啦嗦,..."> 作词:石顺义作曲:天明有人来问我,什么是呀啦嗦?呀啦嗦是一首歌,呀啦嗦是花一朵,世上一切美好都叫呀啦嗦,都叫呀啦嗦。有人来问我,什么是呀啦嗦?呀啦嗦是家乡美,呀啦嗦是幸福多,世上一切美好都叫呀啦嗦,..." /> 呀啦嗦(泽旺多吉) - 博客 | 文学城
正文

呀啦嗦(泽旺多吉)

(2010-07-02 09:13:44) 下一个


作词:石顺义
作曲:天 明

有人来问我,什么是呀啦嗦?
呀啦嗦是一首歌,
呀啦嗦是花一朵,
世上一切美好都叫呀啦嗦,
都叫呀啦嗦。

有人来问我,什么是呀啦嗦?
呀啦嗦是家乡美,
呀啦嗦是幸福多,
世上一切美好都叫呀啦嗦,
都叫呀啦嗦。

山上的雪莲 呀啦嗦,
地上的湖水 呀啦嗦,
卓玛姑娘的眼睛 呀啦嗦,
美丽纯贞总在我心窝,
总在我心窝。

金色的拉萨 呀啦嗦,
长长的天路 呀啦嗦,
阿妈脸上的笑容 呀啦嗦,
慈祥善良时刻伴随我,
呀啦嗦,哎嗨嗨!
慈祥善良时刻伴随我。

有人来问我,什么是呀啦嗦?
呀啦嗦是民族亲,
呀啦嗦是天下和,
愿我们的祖国永远呀啦嗦,
永远呀啦嗦!
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.