我的秘密花园

这里没有精采动人的故事,也没有栩栩如生的文章, 这里有的只是我的心情日记. 每天在我身边发生的人和事...
正文

SUNDAY CLOUDY

(2005-06-12 23:47:14) 下一个
NOTHING SPECIAL, REALLY. IT IS JUST ANOTHER ORDINARY DAY FOR US. WE WERE PLANNING TO GO OUT TO MOVIE FOR MR.AND MRS.SMITH, BUT BABE LOOKED LIKE REALLY TIRED. HE FELL ASLEEP WHILE WE WERE WATCHING CARTOON "NARUTO", AND THEN I FELL ASLEEP TOO. SO I DECIDED NOT TO GO TO MOVIE AS WE WERE BOTH TIRED. SO WE SLEPT UNTIL 5PM, AND THEN WE ORDERED PAPA JOHN'S PIZZA, AND WATCHED "AMERICAN PIE 1 & 2" AT HOME. AS WE WERE WATCHING AMERICAN PIE 2, BABE TOLD ME THAT BEFORE HE AND HIS GF WERE FRIENDS, AND HOW THEY STARTED THE RELATIONSHIP IS THAT HIS GF TOUGHT HIM HOW TO KISS AND HOW TO SLEEP WITH A GIRL. BECAUSE HIS GF HAS MORE EXP THAN HIM. BABE GAVE HIS VIRGINITY TO HIS EX. HE HAS ONLY ONE GF DURING HIS COLLEGE YEARS. AFTER HE TOLD ME THIS, HE ASK ME NOT TO BE MAD. WELL, I WASN'T SUPPOSED TO BE MAD CAUSE IT IS REALLY NOT A BIG DEAL. HE WAS JUST TELLING ME A STORY, A POST STORY. I WASN'T REALLY JEALOUS OR ANYTHING. BUT I ACTED LIKE I WAS MAD, AND THEN MY EMOTION TURN TO BE IN A MAD MOOD ALSO. SO I WAS MAD AFTER ALL. AND BABE SAW I WAS MAD, HE SAID SORRY, AND BLA BLA BLA... I ASKED HIM TO GO HOME, CAUSE I DIDN'T WANT TO SEE HIS FACE BY THEN. AND HE SAID:" YOU REALLY WANT ME TO GO HOME? PLEASE DON'T BE MAD... I AM SORRY... I DIDN'T MEAN ANYTHING, I WAS JUST TELLING YOU A STORY..." I SAID:" YOU WERE THINKING ABOUT YOUR EX WHILE YOU WERE WATCHING MOVIE WITH ME, AUH??? PLEASE GO HOME, I DON'T WANT TO SEE YOU NOW..." AND HIS FACE LOOKED SO 委屈. HE SAID:" OKAY, IF YOU ARE REALLY MAD, THEN I'D BETTER JUST GO HOME." THEN HE STARTED TO PACK UP. I WASN'T LOOKING AT HIM, MY EYES WERE JUST FOCUSING ON THE TV SCREEN. BUT I WAS WATCHING HIM FROM THE CORNER OF MY EYES. I KNEW I WAS HARD ON HIM, AND MY FACE MUST LOOKED VERY MEAN. AFTER A WHILE, HE SCRUDED OVER AND SAID:" PLEASE DO BE MAD LAH!! LET ME KISS YOU, ONE KISS THEN YOU PROMISE YOU ARE GONNA BE MAD ANYMORE." THEN HE STARTED TO KISS ME. I WAS STARING AT HIS INNOCENT FACE, AND THEN I'VE LAUGHED. "OKAY LAH, I AM NOT MAD ANYMORE..." AND THEN HE SAT BACK ON THE BED, AND WE CONTINUED TO WATCH THE PIE 2. 宝贝老说我好凶。 他说:“ 最凶的就是你, 你每次都说我凶, 其实你比我还凶。 又会记仇。 心机又重。 ” “哪有, 我才没心机呢? 记仇是会啦。 我本来就是会把事情往心里放的人。” 宝贝老是跟我翻旧帐。 说我刚跟他在一起时很多事情都瞒著他,还骗他。 结果都被他拆穿了。 我说那时候才刚开始, 跟你也不熟,而且都是过去的事情了, 何必解释那麽多呢? 他啊, 没事就喜欢跟我吵著玩。 说我装纯洁,骗他, 把他耍得团团转。 害他当初还真的相信我是和roommates住, 结果是和我ex同居。 他还说, 难怪那天我们去Q's喝酒之後他送我回家, 都到家门口了, 我都不让他送我进去。 原来是怕我ex见到他。 所以说世界上没有不被拆穿的谎言。 还是甚麽事情都honest一点比较好。 这点宝贝就比我强。 他甚麽事情都说出来, 不会别在心里瞒著我。 可是我就还做不到甚麽事情都跟他讲, 尤其是我的past. 不知道以後宝贝知道了会怎样呢? 他那天跟我闹著玩时突然说:“你有这麽多事情瞒著我, 说, 还有没有别的事情瞒著我的? 还是你象我ex现在的这个男朋友一样有结过婚, 还有托油瓶? 说你有几个托油瓶? 听他这样讲, 我当时心里真的乱跳了好几下。 其实当时是个好机会跟他说, 可是我始终开不了口。 都是过去的事了, 而且都那麽久了。 不说我自己都不想去想它了。 何苦再提呢? 但是终究要说的, 除非我和宝贝没有将来。 如果想一辈子的话, 始终要讲清楚的, 否则对他不公平。 等我们在稳定一点了, 再找机会跟他说吧。”
[ 打印 ]
[ 编辑 ]
[ 删除 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.