个人资料
正文

儿子的标准像(图)

(2007-07-26 16:25:20) 下一个
这是儿子三岁半时在Montessori  学校 照的。儿子三岁不到,去了 Montessori  私人学校。 这个鬼学校,说舍在的,除了收费高,别的我看不出有舍末好。到目前为止,是我最坏的一笔投资!!!

海,这张标准像还是挺不错的。极其的后悔,把宝贝儿子送去这个学校。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (7)
评论
piao11 回复 悄悄话 标准像不标准阿
标准像是那种路出2个眼睛2只耳朵一只鼻子的。。。。的那样子的阿。。。可你这个是有2只耳朵的么~~~~

罚你重新贴来
这个我没收上交“国库”。。。

我回到老家了
累死
今天让我睡个觉吧
等我迷糊好了等你骚扰。。。

拥抱大小帅和大帅的管家小帅的保镖。。。。。你
SINEAD4273 回复 悄悄话
回复夏日余晖的评论:

I am sure you know Montessori school. Their fundamental phylosophy is absolutely contrary to mine. Regret, cuz, my little guy hates school from his early experience. He just started to like school a little cuz, he has an easy teacher. He believes he can play with friends in recess. Otherwise, he has no interest in school...... I am still concerned about the effect on him with his bad experience.

I dont think learning anything in his age is any more important than his interest in learning. School should cultivate more on interests...... Dont you agree?
夏日余晖 回复 悄悄话 No 后悔 now.
linzi* 回复 悄悄话 好可爱啊。真想抱一把。
Ruby@Cuisine 回复 悄悄话 很有明星相哦 :D
慧慧 回复 悄悄话 可爱!
虔谦 回复 悄悄话 说不出的那可爱!!
登录后才可评论.