个人资料
  • 博客访问:
正文

迷晕党厉害 - 请小心注意 (zt)

(2009-05-23 18:33:57) 下一个

文章来源: 朋友转发的电邮
作者: 不详


( ky74 按:2008年,十二月,在纽约市,听到收音机电台讨论   迷晕党的事 在纽约市也发生了很多宗 。 今天收到这封邮件.     zt  。  希望各位小心提防. )



迷晕党厉害 - 请小心注意陌生女子

各位女士在香港行街购物时请小心之注意陌生女子

网日期:2009-05-21 15:28

各位我都想回覆以下topic.我相信以下发生既都系真, 因为我今日(08年4月9日)亲身试过, 而家谂番起都不停感激发出呢个e-mail既人, 多谢jammy forward左比我。

事原: - 今日o系铜锣湾等我男朋友收工, 行完sogo出黎过马路既时候, 有个35-40岁著得挺斯文既女人行过黎问我野:「.....小姐.....我想问.....」, 初头系听唔到讲乜, 只耳好似塞左, 我一心以为问路, 于是再三听, 跟住用手掂一掂我膊头, 我即时谂起呢个e-mail, 跟住开始闭气(因为劲惊系迷晕党), 再问左一句我听到既问题:「小姐, 请问你呢件系唔系细码衫? 」, bingo! 真系同呢个e-mail讲既野一样, 我即刻惊到闭住气大嗌「唔系!」就转身跑走左...=.=.....之後我即刻打比男朋友, 同一路讲住电话..好彩冇事。


其实听唔清个女人讲乜(即系:...小..姐.....我想问..小姐..........)既时候, 我feel到全身有一种麻既感觉, 太恐怖啦, 总之而家唔理三七廿一, 问路又好问野又好sales野都好, 一旦有个陌生人行近自己都要闭一闭气先。


系度forward出去比我d朋友, 希望你地下次遇到类似情况都所警剔。尤其是一个 'running' 头 35-40岁 著得挺斯文既女人!!!!

MANDY WONG

人人需提防!!!

事发位置大概在尖沙咀加连威老道的 bossini 附近, 突然有一个年约 35-40 岁的女人,外表实在不像坏人(啊呀!!? 不要再以貌取人 ), 发型 -'running' 长及至膊头,她捉住我的左手对我说:「小姐你系咪著中码衫架 .....野架 ......我问下咋 , 你系咪做 model架。」


不知不觉我巳开始感到晕眩,我撇开她的手 用最快速的步伐向前行(讲真我的手脚行动巳开始感到迟缓发软), 但我看不见有烟的物体,很厉害,她只是对我说话,30秒也没有呀!!

我知道我巳快撑不下去了,于是我入了中华电力坐下,我休息约 10分钟後,

看见前面有间 7-11便行过去(我巳观察了有没有可疑人物才离开,其实根本没可能 发 现他们呀!),

我一心想著买白花油令自己醒过来,付钱後企在bar搽油(我隔离一直企著一个女人,不是之前那个),我本想离开(我亦看见那女人巳走),

我未出门口(因为我大嫂刚刚call我叫在 7-11 等 她 ), 我再返回bar那女人突然返回)她向我说话,我知道他们(迷晕党)定不会放过我,于是我出去那些人多的店(心里希望大嫂快来呀),我不停穿梭那些人多的店,最後大嫂来了 ...........。


我并没有财物损失,但请各位人事转寄出去,好让各人事事提防(尤其女性)!!

请不要立乱同陌生人说话呀!!!

有人回应 :

我相信系真嫁!因为今个星期三晚,我系铜锣湾都试过类似情况, 行经 Timesquare 附近,有个女人行过我身边用手摸左我膊头一下叫停我, 好慢甘同我 讲:「 Miss... 唔该 ....Miss... 我想讲 ... 」。


我都听唔清楚 讲 咩, 只系突然觉得唔多舒服同头晕, 我无理谂住继续行,但仲贴埋黎想再讲野,个时感觉怪怪地甘,好似听极都听 唔清 楚讲咩,有想扶住我嫁,但一见我朋友行过黎就慢慢甘行开。


虽然我手软脚软,但就好头晕同埋对耳仔好似塞左甘,个种唔舒服同头晕要直到 我 坐低抖左成廿分钟先散。

原本我仲以为系己唔舒服先头晕,但睇完上面个 email 之後 ,就觉得可能同个个女人有关。

所以无论男女,大家出街真系要万分小心!

各位朋友! 小心 !! 小心 !!!


如果唔系自己亲身感受过都唔知原来迷晕党厉害.















[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.