..."> ..." /> 你是我翼下的风 - 博客 | 文学城
个人资料
正文

你是我翼下的风

(2011-03-31 11:27:16) 下一个
感谢贝卡送我的美贴!!!我喜欢的歌配上美图美乐还有贝卡的心意。正合了那句话:你是我翼下的风。。。==================================


Song: Wind Beneath My Wings Artist: Bette Midler
Please click: Wind Beneath My Wings By James Last

It must have been cold there in my shadow
To never have sunlight on your face
You were content to let me shine, that's your way
You always walked a step behind

So I was the one with all the glory
While you were the one with all the strain
A beautiful face without a name for so long
A beautiful smile to hide the pain

Did you ever know that you're my hero
And everything I would like to be
I can fly higher than an eagle
For you are the wind beneath my wings

It might have appeared to go unnoticed
But I've got it all here in my heart
I want you to know I know the truth
I would be nothing without you

Did you ever know that you're my hero
You're everything I wish I could be
I could fly higher than an eagle
for you are the wind beneath my wings

Did I ever tell you you're my hero
You're everything, everything I wish I could be
Oh, and I, I could fly high

Rebecca Lin 2011 Spring In USA

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (8)
评论
苗青青 回复 悄悄话 回复福田的评论:

好的,请福田告诉我怎么贴歌到论坛呀, 俺怎么找不见“浏览”呢, 帮俺找找。。。
福田 回复 悄悄话 问好老板娘、林林、青青和谦谦:祝福你们!

青青,这是你的什么大喜日子呀?祝福你的节日!祝福快乐!

如果林林忙,有什么小问题请来问我。我会偷贴的CODE。
虔谦 回复 悄悄话 所有词都让我想起主耶稣。。。
回头来偷歌。
苗青青 回复 悄悄话 回复林贝卡的评论:

谢谢你, 贝卡老师, 这么耐心教俺这个电脑盲人! 今后还有别的要向你请教, 请多关照。

也祝你周末平安愉快!
苗青青 回复 悄悄话 回复红袖添香老板娘的评论:

红袖,你好吧,谢谢你百忙中来问好, 祝你一切顺利!
林贝卡 回复 悄悄话 苗青青和红袖添香老板娘,周末快乐。
红袖添香老板娘 回复 悄悄话 好听
登录后才可评论.