个人资料
虔谦 (热门博主)
  • 博客访问:
归档
正文

这样的读者回馈

(2008-02-04 13:43:00) 下一个

今年一月三号收到的, 是对我前部作品<不能讲的故事>的评论,就象我许许多多的读者一样,字里行间是这样的热情洋溢,充满了读/写之间的美好感动:


THANK YOU! for a wonderful article!

I started reading one of your chapters (90s) and fell in love with "Luhua".  So like all your other fans, I went to the beginning, and read the whole thing for 5 hours until 2am on a work night.  I have not felt this way for years, so touching, so pure.  I loved every word you describe - you are a great writer! 

I work full time and have 2 little kids, and am amazed to find out you could write such a beautiful piece with a regular job and kids, in this country.   

I never comment on Wenxuecity, because I am always shy on my opinions, and not good at writing.  But I have a very strong urge to tell you how much I appreciated your novel, and thank you for making all of us think twice of how we should treasure our family and our lives.

 Thank you, Thank you, Thank you, for a great novel.  I hope 2008 brings you health and wealth.  You and your whole family deserve the best of best.    
 

Kind Regards,  

Xiaoqing


感谢 Xiaoqing,  感谢我读者和朋友!
一封信,让我幸福到今天,让我回味无穷。
常会告诉自己:出版,出版个什么劲呢,有了这样的读者回馈 。。。
眼下对<要多久才能认识你>的评论,风格有些不同,有的比较尖锐,但是读者的热情是一样的。

问候 Xiaoqing,也问候我所以的读者们朋友们,谢谢你们, 祝你们有个美好平安的新春佳节!


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (6)
评论
虔谦 回复 悄悄话 回复尔尔的评论:

感谢亲爱的尔尔,是不容易 。。。
尔尔 回复 悄悄话 QQ, I'm really glad for you. I totally agree with Xiaoqing, you're a great writer and it's amazing that you can do so much in life....

Happy Spring Festival
虔谦 回复 悄悄话 回复严惠姗的评论:

谢谢惠姗,我也很喜欢她。也祝你和全家新春佳节快乐, 吉祥如意!
严惠姗 回复 悄悄话 虔谦:
文学城里我特别喜欢你和黎程程(二宝书屋)。文如其人,我觉得
你俩很相像,都是美才女,而且都有一个美满的家庭,一位好丈夫,两个可爱的孩子。
春节到了,我祝愿你们全家春节快乐,万事如意!
虔谦 回复 悄悄话 回复人間的盒子的评论:

thank you hezi, i went to your blog and gave the link to you already :)
人間的盒子 回复 悄悄话 支持!虔谦加油!

在找你有一篇关于你写程序的文,这里太多文了,你有没有删掉过啊,怎么找不到了。
登录后才可评论.