爱美女

爱美女★爱美女!!
个人资料
阿里 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

Original Scripts: The True Story - A black guy's poem for Mang

(2006-10-01 21:59:35) 下一个

A poor guy
No food
No women
No nothing

I woke up
Saw a fairy
No asking for food
No asking for women
No asking for nothing
But a wisdom
Or a luck

With a flying kiss
She disappeared

Then I met you
You called me spoiled
Being upset and excited
Pretended to be cool
I showed you my tie

You took my purple tie
Gave me your red scarf
Suddenly you felt warmer

Lost being cool
Lost being poor
Lost being upset
Lost being excited
I am no man

Then I am yours
Yours
And yours

Took me or
Kill me
I am your man

------------------------------------------------
http://www.worldlingo.com

原始语言:: 英语
目标语言:: 简体中文

专业翻译 该页面用于 $65.00 USD*


[ 原始的剧本] << 真实的故事 >> - 一黑guy..s 诗为Mang

一个可怜的人
没有食物
没有妇女
没有没什么

我醒了
看见了神仙
没有请求食物
没有请求妇女
没有请求没什么
但智慧
或运气

以飞行亲吻
她消失了

然后我遇见了您
您告诉我被损坏
被弄翻和激发
假装是凉快的
我显示了您我的领带

您采取了我的紫色领带
给了我您的红色围巾
您突然感觉取暖器

失去是凉快的
失去是穷的
失去被弄翻
失去是激动
我是没有人

然后我是你的
你的
并且你的

采取了我或
杀害我
我是您的人

----------------------------------------------------------------------------
这是原网页的计算机翻译。 它仅提供大体上的翻译,不能视为完整或准确无误。


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.