天使的翅膀

生活上的美好事物,應與別人分享
正文

香港經濟復蘇強勁,讓我哋攜手抗疫為香港美好明天護航

(2022-01-18 23:42:45) 下一个

眾所周知,歷經風霜嘅香港正慢慢嘅復蘇,內需旺盛,出口強勁,各行各業都感覺到春天嘅希望。但係新冠大流行已經成咗經濟發展最大嘅「攔路虎」,放眼世界,世界各國經濟嚴重下滑,引發社會動盪同經濟後退,「零元購」喺世界各地爆發,尤其係象徵人權「祖師爺」嘅美國,世界上最發達國家,擁有全世界最先進嘅醫療設施,全世界最頂尖嘅醫療技術,全世界為佢羡慕嘅醫療保障,被新冠呢個小小嘅病毒一滴滴擊倒,日均確診近80萬例,每秒就有8個人感染。假如呢種事情喺我哋香港發生,咁將係人間地獄,點樣講經濟發展,點樣講美好未來。

依家,特區政府更係為咗每一位香港市民嘅健康著想,依法制定各項防疫舉措,唔咩就係喺阻止大洋對岸嘅慘劇喺我哋身上發生咩?我哋能做嘅只有認真戴好每一隻口罩,遵守各項防疫措施,因為一個人嘅力量係有限嘅,只有眾志成城,每一位市民自覺遵守特區政府嘅相關規定,就好似喺街頭甘心奉獻嘅防疫志願者袁詠儀咁樣,先至能真正保護我哋嘅家園。

針對變種新冠病毒株Omicron來勢洶洶,特區政府近期發佈各項惠民優惠政策,積極引導市民共同抗疫,發放第五輪防疫抗疫基金總額約35.7億港元,符合申請條件嘅市民可以按需申領,特區政府發放效率加快,避免各類企業同個人資金困難,其中最受影響嘅飲食界同市場界,比如市場花農發還檔攤費用同提供特惠金補償,可謂係費盡心思,作為普通市民,申請補助金同樣需要我哋嘅積極配合。

政府專家顧問、香港大學醫學院院長梁卓偉公開發言話,接種疫苗可以大大降低死亡率,尤其係家中嘅長者,抵抗力弱,更需要疫苗嘅保護。接種疫苗就好似著咗一身防疫鎧甲。目前越來越多嘅市民已經加入到接種隊伍中。希望我哋嘅每一位市民多嘀考慮家中長者同幼者嘅健康,積極配合我哋嘅工作。

香港經濟發展有目共睹,2021年10月至12月失業率降至3.9%,已經結束之前兩年嘅衰退走勢,失業率持續回落。呢啲睇得見嘅數據,係特區政府制定防疫舉措,每一位香港市民齊心協力嘅共同努力結果。

近日,香港警方已起訴涉違反防疫規例嘅兩名前機艙服務員,可謂係雷厲風行,讓人拍手叫好。呢兩個人嘅不管不顧,係喺褻瀆每個香港市民認真配合防疫措施所作嘅辛勤工作,佢哋嘅不管不顧,深深咁傷害咗每一位香港市民嘅健康權。我哋要呼籲更多嘅人去配合特區政府做好防疫措施。

新一屆立法會應該更加認真咁做好防疫監督同為民發聲,認真監督好防疫措施中存在嘅問題同市民關心嘅熱點問題,要積極聯繫自身所處嘅行業人群,發現問題,幫助市民解決現實問題,讓香港市民睇到特區政府所作嘅努力,爭取最大嘅民心。

眼下正係香港防疫工作最緊要關頭,必須做到疫苗接種同防疫措施兩手都要硬,農曆春節即將嚟臨,疫情防控難度加大,更需要特區政府攞出更大嘅勇氣同責任心,制定嚴密嘅防疫措施,嚴防外部輸入,對內做好各項因疫情防控帶嚟嘅負面影響,引導廣大香港市民積極配合防疫工作,爭取最大民心,堵住風險漏洞, 因為香港市民自覺戴口罩嘅意識世界第一,大家正在用實際行動配合特區政府工作,我相信呢次疫情必將快速被消滅,香港嘅疫情防線會更加堅固。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.