正文

翻唱 “Fly me to the Moon”

(2021-01-25 13:41:04) 下一个

原唱:  Olivia Ong

鸣谢: 视频中照片来自 unsplash.com

Fly me to the moon
And let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words,
Hold my hand
In other words,
Darling, kiss me
Fill my heart with song
And let me sing forever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words,
Please be true
In other words, I love you
In other words,hold my hand
In other words,Darling, kiss me
Fill my heart with song
And let me sing forever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words
Please be true
In other words, I love you!


带我飞向月球吧
并让我在群星之间嬉戏
让我看看
在木星与火星上的有怎样的春天
换句话说
请握住我的手!
换句话说
亲爱的,吻我吧!
让我的心灵充满歌声
并让我永远的歌唱
你是我所有的渴望
我所敬仰与热爱的一切
换句话说
请真心的爱我!
换句话说,我爱你!
换句话说 请握住我的手!
换去话说 亲爱的,吻我吧!
让我的心灵充满歌声
并让我永远的歌唱
你是我所有的渴望
我所敬仰与热爱的一切
换句话说
请真心的爱我!
换句话说
我爱你!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.