信息站

光就是信息,黑暗是信息的缺乏 选自《黎明的带来者》
个人资料
正文

圣哲曼 “我是临在”喻令

(2022-05-19 20:22:57) 下一个

圣哲曼 | “我是临在”喻令   2022-05-19

圣哲曼 | “我是临在”喻令 ? 2020门户 (2020portal.org)

When you start the day, stop a second and demand Mighty Victory’s Victory manifest! Charge this into all the Life of your world; into all energy and substance. Charge the Invincible Victory of the Eternal Love of the “Beloved Mighty I AM Presence.” Then you will find everything in your world yielding you all the Miracles, Majesty, and Powers of that Love from your “Beloved Mighty I AM Presence” and from the Ascended Masters’ Octave, which forever produces Perfection. Its Love is the Mastery of all Life’s Energy, and takes you forward—Free forever!

当你开始一天的生活时,请暂停片刻,呼请伟大的胜利临在显化!并把这种能量带入你所在世界的所有面向中;进入所有的物质和能量中。让所有一切都充满了来自“伟大的我是临在”的永恒胜利之爱。然后你会发现你所在世界中的一切都充满了来自“伟大的我是临在”和来自扬升大师所在领域的奇迹、威严和力量。它产生了永恒之美。它的爱是所有生命的能量主宰,带着你向前进 —— 直至永远自由!

Decrees:

“BELOVED MIGHTY I AM PRESENCE”!

喻令:

“挚爱的全能的我是临在”!

I DEMAND Mighty Victory’s Victory manifest everywhere! I demand It manifest in everything I do or contact this day! I demand Mighty Victory’s Heart Flame become a Garment about me, become a Wall of Invincible Protection around me, become Illumination within me, become all of everything I require to produce Victory everywhere forever!

我要求全能的胜利无处不在!我要求它显化在我今天所做、所接触的一切之中!我要求来自全能胜利的心之火焰成为我的外衣,成为围绕着我的无敌保护之墙,成为我内在的光明,永远成为我在任何地方达成胜利所需要的一切!

“BELOVED MIGHTY I AM PRESENCE” AND MIGHTY VICTORY!

“挚爱的伟大的我是临在”,全能的胜利临在!

I DEMAND all the Power of the Violet Consuming Flame; all the Miracles of the Violet Consuming Flame; all the Manifestations of the Violet Consuming Flame, come forth; and compel Its Victory revealed to mankind through me; through my affairs, and through all outer world activities; until mankind knows Its Reality and bows to Its Power and Authority! Right Now, everywhere forever!

我呼请紫罗兰转化火焰的所有力量;紫罗兰转化火焰的所有奇迹;紫罗兰转化火焰的所有显化形态,都展示出来;请通过我、通过我处理的事情、通过所有外在世界的活动,向人类展示它的胜利临在;直至人类知道它存在的事实,并臣服于它的力量和权威!从现在开始,直至永远!

Instruction and Decrees 2 and 81 from “I AM” Decree Book One:

www.saintgermainpress.com

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.