个人资料
正文

枫林小曲儿:Maybe maybe you can love in anotherverse?

(2023-04-10 16:26:19) 下一个

Anotherverse

 

If you and I, not going to

No reason, that we shall

Give it up, give it all up

Cause, they all say, there is anotherverse

And anotherverse of anotherverse

So, yes, please, my dearest one

Love me when you can

or love me when you want

In anotherverse

Just as I love you in everyverse.

 

别的宇宙

如果我们在此不能

没有任何理由

放弃,放弃所有的一切

因为他们都说,还有别的宇宙

以及别的宇宙的别的宇宙

所以,我最亲爱的人

请你爱我,

那里你能够爱我

或者你想要爱我

在别的宇宙里爱我

正如我在每一个宇宙里爱着你

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.