个人资料
正文

枫林: I will come back and sing for you I will 每年五月

(2022-05-09 21:21:38) 下一个

I will come back and sing for you I will

I will come back
Sing for you I will
every May when the trees are green
I will bring some sunshine
Bring some wine I will
to the old house where we used to live
Like age never grows
Time never flies
Shake the beauty in the lover's eyes
I was so naive and a fool I was
But I will come back every May
Bring some sunshine and bring some wine
I will come back and  sing for you I will

我会回来,我会为你唱歌

我会回来
我会为你歌唱
每年五月,当树绿了
我会带来一些阳光
我会带些红酒
到我们曾经住过的老房子
就像年龄永远不会增长
时间从不流逝
撼动情人眼中的美
我太天真了,我是个傻瓜一个
但每年五月我都会回来
带点阳光,带点红酒
我会回来,我会为你唱歌

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.