个人资料
正文

超现实主义大停电: A night crawler got lost in the black-out town

(2022-05-23 22:56:55) 下一个

A night crawler got lost in the black-out town

How can I got lost

in the city's night?

I am a crawler 

in the city's night!

I used to hunt

only for fresh blood

But I am lost 

In this black-out town

 

Suddenly I smell blood

no so far away

I am a crawler 

they are human

Lick the blood 

But something is wrong

It is a trap

In this black-out town

 

夜爬虫在停电的小镇迷路了

 

我怎么会迷路

在城市的夜晚?

我是夜爬虫

在城市的夜晚!

我以前打猎

只为新鲜血液

但我迷路了

在这个停电的小镇

 

突然我闻到血腥味

没有那么远

我是夜爬虫

他们是人类

舔血

但有感觉不对劲

这是一个陷阱

在这个停电的小镇

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.