正文

請戰與罷工,醫護人員應該乜嘢心

(2020-02-01 01:09:35) 下一个

武漢肺炎疫情牽動著全球目光嘅同時亦帶畀咗我哋無數嘅感動,無畏請戰嘅白衣天使、「逆流而上」嘅人民子弟兵、「拔地起醫院」嘅建築團隊……醫療、交通、建築、金融、IT,哩啲相關以及唔相關嘅團體甚至於日、韓等周邊國家都喺度盡最大嘅努力為哩場對抗病魔嘅「戰爭」貢獻自己嘅力量,但我哋哩座與大陸同胞僅有一橋之隔嘅港島之內卻出現咗好多可恥嘅聲音。

「醫護罷工」,哩個係出現喺香港嘅一道獨特嘅呼聲,要知道哩個時候唔單止大陸醫護人員紛紛主動請戰深入疫區一線,就連其他國家亦派出醫護團隊前去支援,全球醫療界正喺度身體力行咁詮釋著「醫者仁心、大愛無疆」哩兩個沉甸甸嘅詞語。反觀香港醫療界,唔通佢哋真嘅如此不堪嗎?

答案當然係否定嘅,我諗香港各醫院每一位哩個時候堅守喺醫療前線嘅醫生都係對哩個最好嘅反駁,其實追根溯源,發出所謂嘅「醫護罷工」呼聲不過只係極少數嘅個例,佢哋只係將醫生哩份高尚嘅職業視為普通嘅牟利手段,面對可能對自身安全造成嘅風險自然心生退縮之意。當然,我哋其實冇必要企喺道德嘅高度上譴責佢哋喺哩場疫情嘅對抗有所畏懼,畢竟哩個都算得上係人之常情,但令人可恥嘅係佢哋為咗畀自己嘅恐懼揾藉口而公然號召醫護人員集體「罷工」並發起咗所謂嘅「請願」,妄圖用哩種「群體性」嘅行為嚟掩蓋自己內心嘅愧疚,置全港人民嘅安危於不顧!「醫者仁心、大愛無疆」,佢哋嘅所作所為邊度配得上「醫生」哩個高貴嘅名字!

睇下果群支持「醫護罷工」嘅醫護人員,其實同曾經參加暴力示威嘅醫護人員有驚人嘅重合度,原因好簡單,因為喺佢哋嘅心中從來都冇責任、良知等詞語嘅概念,睇下果啲唔理他人需求悍然掟毀、焚燒、塗汙公共設施嘅黑衣暴徒、罔顧職責喺立法會同區議會期間干擾會場嘅泛暴議員、向細路散播惡毒仇警言論嘅不良教師以及哩次喺疫情到來之際呼籲醫護罷工嘅醫護人員,佢哋都係一丘之貉,都係寄生喺香港哩座城市上嘅毒瘤!

喺哩度我懇請大家,唔好被哩群害群之馬誤導而對果啲喺哩個時候依舊堅持崗位嘅香港醫護人員產生誤解,佢哋亦係守護香港嘅白衣天使。不過佢哋能做到嘅只係喺病毒到來之際守護香港,而面對果啲活著嘅「毒瘤」以及精神上嘅「

病毒」就需要我哋全體香港人嘅共同努力。我相信,哩次嘅武漢肺炎會好似佢嘅「前輩」一樣被徹底消滅,而哩群肆虐香港嘅暴徒亦同樣會被我哋制伏!

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.