恋上一个人,爱上一座城

朗诵,翻唱,杂感,说出自己,唱出自己,写出自己。。。
正文

《爱你》- 送给支持倚天队的逍遥派同学们。。。你们辛苦了。。。(泽西诵读/花儿伴奏)

(2021-07-28 12:30:55) 下一个

 

美片来自花儿解语家多次获奖的“蝶绕花丛” 后花园。。。瓜来自泽西家菜单。。。

 

 

 

 

 

作者:付志勇
朗诵:泽西 / 钢琴伴奏:花儿解语

我不说爱你,我不说
我只说 / 云朵依恋天的蔚蓝
静默的流水 / 落在山前

说蝶绕花丛 / 流霞紫烟
还有白雪 / 依在梅的枝头
温柔的风儿 / 栖息在 / 你的发间

我说前世的爱情 / 今生的情缘
说梁山伯和祝英台
罗密欧与朱丽叶

说陆游的伤感 / 永远定格在沈园
徐志摩的遗憾 / 无声飘散在 / 人间四月天
红尘中啊 / 还有多少爱恨情仇 / 在上演

我不说爱你,我不说
不是我不想说,是我知道
有种爱不说出来是残缺
但说出来也未必是圆满

说与不说,我都爱你
这 — 从来都不曾 / 改变

 

BGM: Somewhere in Time is a 1980 American romantic fantasy drama film directed by Jeannot Szwarc. It is a film adaptation of the 1975 novel Bid Time Return by Richard Matheson, who also wrote the screenplay. The film stars Christopher ReeveJane Seymour, and Christopher Plummer.

Reeve plays Richard Collier, a playwright who becomes obsessed with a photograph of a young woman at the Grand Hotel, a hotel located on Mackinac Island in Michigan. Through self-hypnosis, he wishes himself back in time to the year 1912 to find love with actress Elise McKenna (portrayed by Seymour)

 

Somewhere sheetr.jpg

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.