Economic & military discussion

Analysis of economic development: implications for the world power balance
心怀天下,评述时弊
个人资料
  • 博客访问:
正文

Tension clouds over the Taiwan strait - comments post the electi

(2020-01-12 11:49:42) 下一个

Tension clouds over the Taiwan strait - comments post the election

I'll not give any comments on the Taiwan issue in the future because I LOSE confidence for the voters that made their own chioce in the just past 2020 election. I cannot see any future or hope for those people, except for that I have seen increasingly intenfied tension clouds over the Taiwan strait so far.

I do not think that the result of the election can change the historic tendency that requires reunification of the Mainland and Taiwan. As pointed out before, nobody is able to prevent such a process of reunion of the nation.

I shall not pay attention to any news from Taiwan. I wish people who consider themselves as the decsents of China well.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
杰克_JK 回复 悄悄话 》呵呵,用百度帮你翻译一下!有不准确的地方,请更正!

台湾海峡上空的紧张气氛-选举后的评论
我不会在未来就台湾问题发表任何评论,因为我对刚刚过去的2020年选举中做出自己决定的选民失去信心。我看不到这些人的任何未来和希望,只是迄今为止,我看到台湾海峡上的紧张气氛越来越浓。
我不认为这次选举的结果能够改变需要大陆和台湾统一的历史趋势。如前所述,没有人能够阻止这样一个民族团聚的进程。
我将不关注来自台湾的任何消息。我祝愿那些认为自己是中国人的人一切顺利。
登录后才可评论.