正文

Just One Last Dance 最后一曲

(2016-04-21 14:30:47) 下一个

Just one last dance....oh baby...just one last dance
只是最后一曲  宝贝儿 只跳最后一曲
We meet in the night in the Spanish café

那夜 我们相遇在西班牙咖啡馆
I look in your eyes just don't know what to say

我注视着你的眼睛,不知道该说些什么 
It feels like I'm drowning in salty water

我似乎已经淹没在泪水里


A few hours left til the sun s gonna rise

再过几个小时,太阳将要升起 

tomorrow will come an it's time to realize
明天将要来临 ,这意味着
our love has finished forever
我们的爱将永远结束


how I wish to come with you (wish to come with you)

我是多想伴你左右 
how I wish we make it through

我是多想让一切继续 

Chorus:
Just one last dance

跳最后一只舞,
before we say goodbye

在我们说再见之前 
when we sway and turn round and round and round

我们尽情摇摆,旋转,旋转,旋转…… 
it's like the first time

就像我们刚刚相识,

 

Just one more chance

再给我们一次机会
hold me tight and keep me warm

紧紧地抱着我让我感到温暖
cause the night is getting cold and I

因为夜越来越冷
don t know where I belong

我不知道以后我将去向哪里  
Just one last dance

只是最后一曲


The wine and the lights and the Spanish guitar

葡萄酒,灯光和西班牙吉他曲  
I'll never forget how romantic they are

我将永远不会忘记那一切是多么浪漫 

but I know, tomorrow I ll lose the one I love

但我知道,明天我将永远失去我爱的这个人
There s no way to come with you

看来我无法伴在你左右 
it's the only thing to do

这是唯一可以做的事 
 

Chorus:
Just one last dance

跳最后一只舞,
before we say goodbye

在我们说再见之前 
when we sway and turn round and round and round

我们尽情摇摆,旋转,旋转,旋转…… 
it's like the first time

就像我们刚刚相识,

 

Just one more chance

再给我们一次机会
hold me tight and keep me warm

紧紧地抱着我让我感到温暖
cause the night is getting cold and I

因为夜越来越冷
don t know where I belong

我不知道以后我将去向哪里  
Just one last dance

只是最后一曲

 

Ohbaby

 

Chorus:
Just one last dance

跳最后一只舞,
before we say goodbye

在我们说再见之前 
when we sway and turn round and round and round

我们尽情摇摆,旋转,旋转,旋转…… 
it's like the first time

就像我们刚刚相识,

 

Just one more chance

再给我们一次机会
hold me tight and keep me warm

紧紧地抱着我让我感到温暖
cause the night is getting cold and I

因为夜越来越冷
don t know where I belong

我不知道以后我将去向哪里  
Just one last dance

只是最后一曲

 

What to say, turn round, hold me tight, and hold my love

说些什么,旋转,抱紧我,抓住我的爱


Just one last dance, just one more chance, just one last dance

再跳最后一支舞,只是再给我们一次机会,只是最后一支舞

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.