个人资料
正文

【我知道你爱我】

(2017-09-28 20:08:57) 下一个

 

 

我知道你爱我  -- I Know You Love Me

不需花前月下的低语 -- no need to murmur under the moon

不用田间地埂的诉说 -- nor to mutter in the fields

也不必指星跺地的誓 

no need to swear poingting to the star

nor vow to stamping the earth

 

我知道你爱我  -- I Know You Love Me

从你的瞳仁里 -- from your pupils

看到了我, 两个我  -- I saw myself, two of me in your eyes

我不是东施  -- I am not the Copycat

是她对门的那一个  --  contrast oppsite exactly

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.