Insight

工程技术,地产投资,信仰家园,时尚生活
个人资料
正文

我是谁 (Who Am I - Casting Crowns)

(2015-04-23 00:14:37) 下一个



词曲:Mark Hall

写作背景介绍:

Psalms 8:4: what is man that you are mindful of him, the son of man that you care for him?

84: 人算什么,你竟顾念他。世人算什么,你竟眷顾他。

 

【歌词】

Who am I, that the Lord of all the earth

Would care to know my name

Would care to feel my hurt

Who am I, that the Bright and Morning Star

Would choose to light the way

For my ever wandering heart

我是谁?那创造天地的主
会知道我的名字吗

会在乎我的伤痛吗
我是谁?那明亮的晨星
会选择光照我的道路

为我那漂泊的心

 

Not because of who am

But because of what You've done

Not because of what I've done

But because of who You are

不是因为我是谁

乃是因为祢所作的
不是因为我所作的

乃是因为祢是谁

 

am flower quickly fading

Here today and gone tomorrow

wave tossed in the ocean

vapor in the wind

Still You hear me when I'm calling

Lord, You catch me when I'm falling

And You've told me who am

am Yours, am Yours

我是一朵将快消逝的花朵

今日还在明日消失
像大海中的波浪

像风中的水气
当我呼求,祢总是垂听
主啊,当我跌倒,祢总是扶持
祢告诉我,我是谁

我是祢的 我是祢的

 

Who am I, that the eyes that see my sin

Would look on me with love and watch me rise again

Who am I, that the voice that calmed the sea

Would call out through the rain

And calm the storm in me

我是谁?看见我的罪的那双眼
会以慈爱的眼神注视我 
看著我重新站起来吗
我是谁?那平静风浪的声音
能在雨中呼唤我

平静我内心的风暴吗

 

Not because of who am

But because of what You've done

Not because of what I've done

But because of who You are

不是因为我是谁

乃是因为祢所作的
不是因为我所作的

乃是因为祢是谁

 

am flower quickly fading

Here today and gone tomorrow

wave tossed in the ocean

vapor in the wind

Still You hear me when I'm calling

Lord, You catch me when I'm falling

And You've told me who am

am Yours

我是一朵将快消逝的花朵

今日还在明日消失
像大海中的波浪

像风中的水气
当我呼求,祢总是垂听
主啊,当我跌倒,祢总是扶持
祢告诉我,我是谁

我是祢的

 

Not because of who am

But because of what You've done

Not because of what I've done

But because of who You are

不是因为我是谁

乃是因为祢所作的
不是因为我所作的

乃是因为祢是谁

 

am flower quickly fading

Here today and gone tomorrow

wave tossed in the ocean

vapor in the wind

Still You hear me when I'm calling

Lord, You catch me when I'm falling

told me who am

am Yours

我是一朵将快消逝的花朵

今日还在明日消失
像大海中的波浪

像风中的水气
当我呼求,祢总是垂听
主啊,当我跌倒,祢总是扶持
祢告诉我,我是谁

我是祢的

 

am Yours

Whom shall fear

Whom shall fear

'Cause am Yours

am Yours

我是祢的

我还需惧怕什麽呢
我还需惧怕什麽呢

因为我是祢的
我是祢的

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.