个人资料
正文

Thorny Bird --- 荆棘鸟新编 --- 预祝大家猪年快乐~~~~~~:)))))))

(2019-04-01 14:58:33) 下一个

 

嗨, 大个子

不要靠的太近了

和你说

我的刺很多一点也不好吃

快去找个甜妹子吧

 

嗨, 大个子

你靠得太近了吧

我都听见你喘息声了

你一定饿了

和你说吧

你不怕我的刺儿?

吃了我

那些刺儿没准会刺穿你的魂儿

 

嗒嗒嗒嗒哒哒哒哒

弹着心爱的荆棘吉他

我的刺儿变得更锋利了

如果现在就吃了我

那些刺儿一定会刺痛你的心

 

不要哭,大个子

我就是一只荆棘鸟

不小心错飞到你的世界

吃了我还是爱上我

那都是冥冥的天定

 

冥冥中

我们只活一次

在这里邂逅

各自是这么的不同

如果现在就吃了我

你一定再找不到这样一只荆棘鸟

爱上了

。。。:)))

…))))))

 

Thorny Bird

 

Hi There, Big Dude

Don‘t get too close to me

I am telling you

I am so thorny and yucky

Go smell some girl sweet and yummy

 

Oh, Hi, big Dude

You are a little too close

I can hear that you are panting and hungry

I am telling you

Don’t you dare my thorns?

If you eat me

they will poke you through your souls

 

la la la la la la

when I am playing my thorny Jita

my thorns are getting sharper

if you eat me now

my thorns will poke you through your heart

 

Don’t cry, big Dude

I am just a thorny bird

Flew into your world by mistake

Eat me or love me

That is all our destiny

 

Just happen we ever live in one life

And meet each other

in such different uniforms

if you eat me now

you will have no bird

with thorny outfit

To Love

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.