正文

Lark in the Clear Air

(2010-11-09 19:06:19) 下一个
HOPE & LOVELark in the Clear Air

Lark in the Clear Air天籁般的声音

 

 

演唱者: Cara Dillon 

标签:卡拉迪伦 爱尔兰 21C 女声 民谣 

 

Lark in the Clear Air - HOPE  LOVE - HOPE    LOVE 收听下载本首歌曲的音频

Lark in the clear air

Dear thoughts are my mind

and my soul it soars enchanted,

As I hear the sweet lark sing

in the clear air of the day,

For a tender beaming

smile to my hope haAnd tomorrow

he shall hear all my fond heart

longs to say.

I will tell him all my love ,

all my soul's pure adoration,

And I know he will hear my voice

and he will not answer me nay,

It is this that gives my soul

all it's joyous elation,

As I hear the sweet lark sing

in the clear air of the day.

It is this that gives my soul

all it's joyous elation,

As I hear the sweet lark sing

in the clear air of the day.

 

 

当温馨的想法浮于脑海中时
灵魂便沉醉于此
那感觉犹若在纯净的空气中
倾听 百灵清脆甜美的歌声

他所拥有我梦寐以求那温柔和充满阳光的笑容
明日他将知晓我长久以来的爱慕之心
我将对他表白我的爱
我的爱 我灵魂对他崇高的敬佩
我明了他会听到我的心声
而他将沉默不语

而这足以给我灵魂的慰籍
好似在纯净的空气间听到百灵清脆之音
这足以给我灵魂带来快乐
好似在纯净的空气中听到百灵鸟的歌声...

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.