于勒的博客

每次坐飞机望着窗外的天空都会默默地对父母说“谢谢你们给我生命和喜爱自由的灵魂,现在我像在浩瀚里飞翔。
个人资料
正文

You raise me up

(2013-08-01 22:19:37) 下一个


You raise me up...

When I am down and, oh my soul, so weary;

当我消沉之时,我的心无所归附

When troubles come and my heart burdened be;

困难来袭之时,我的心不堪重负

Then, I am still and wait here in the silence,

寂静如斯,我依然苦苦等待

Until you come and sit a while with me.

直到你来到我身边

l You raise me up, so I can stand on mountains;

你鼓舞我,我才能立于山顶

You raise me up, to walk on stormy seas;

你鼓舞我,我才能漫游怒海

I am strong, when I am on your shoulders;

靠在你的肩上,我变的坚强

You raise me up... to more than I can be.

你鼓舞了我,我超越极限
 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.