于勒的博客

每次坐飞机望着窗外的天空都会默默地对父母说“谢谢你们给我生命和喜爱自由的灵魂,现在我像在浩瀚里飞翔。
个人资料
正文

最后一支舞请与我跳 Darling

(2013-06-01 03:27:24) 下一个


昨天晚间看了电影 (The big wedding )

是我喜欢的Robert De Niro和Diane Keaton主演。

电影里有几个演员难看又没个性,不是我期待的那么好看.

但片尾歌声让我cheer up

由Michael Buble演唱-Save the Last Dance For Me




You can dance

你可以跳舞

Every dance with the guy Who gives you the eye

和那个凝视你的男人跳舞

Let him hold you tight

让他紧紧拥抱你

You can smile

你可以微笑

Every smile for the man Who held your hand

Beneath the pale moonlight

对那个在暗淡的月光下紧握你手的男人微笑

But don't forget who's taking you home

但是别忘记是谁带你回家

And in whose arms you're gonna be

你又该属于谁的怀抱

So darlin', save the last dance for me

哦 亲爱的 把最后一支舞留给我

Oh, I know That the musics fine Like sparkling wine

哦 我知道这音乐就像是闪亮的香槟

Go and have your fun

去玩得愉快些吧

Laugh and sing

欢笑 歌唱

But while we're apart

但当我们分开时

Don't give your heart to anyone

不要把你的心儿交给别人

And don't forget who's taking you home

别忘记是谁带你回家

And in whose arms you're gonna be

你又该属于谁的怀抱

So darlin', save the last dance for me

哦 亲爱的 把最后一支舞留给我

Baby don't you know I love you so

宝贝 难道你不知道我爱你

Can't you feel it when we touch

我们相拥时难道你没感受到

I will never never let you go

我将永远不会让你离去

I love you oh so much

(因为)我是这样的爱你

You can dance

你可以跳舞

Go and carry on Till the night is gone

从长夜到黎明

And it's time to go

但当回家的时候

If he asks

如果他问你

If you're all alone

是否独自一人

Can he take you home

是否可以带你回家时

You must tell him no

你一定要告诉他不

Cause don't forget who's taking you home

因为别忘记是谁带你回家

And in whose arm's you're gonna be

你又该属于谁的怀抱

So darlin save the last dance for me

哦 亲爱的把最后一支舞留给我

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.