正文

大侠们j1waiver后是不能离开美国的?

(2009-11-18 17:45:09) 下一个
我偶然在UCLA 的王页上发现这条说明,很紧张,

http://www.deans.medsch.ucla.edu/visa/FAQS.html

Q: Can I travel of the U.S. after I have received my waiver approval of the Two Year Home Residence Requirement?

A: Once you or your dependent(s) travel and re- the U.S., you or your dependent(s) will be subject to the Two Year Home Residence Requirement all over again.

我project number 没变,

豁免之前j1续了一次,给了5年,所以我就去办了豁免

我现在打算让老板办h1b了,同时开始绿卡申请
如果这属实,非常麻烦,据说办两次waiver很困难,而且我时间也耗不起。。。。

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.