雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Women - by John Lennon

(2009-11-06 13:02:41) 下一个
 

Women

BY John Lennon


Woman I can hardly express, 很难表达对女人的感受
My mixed emotion at my thoughtlessness, 在疏忽中我混淆了自己的情绪
After all I'm forever in your debt, 毕竟我永远都属于你
And woman I will try express, 我会尽我所能来描述
My inner feelings and thankfullness, 我心中的领悟和感激之情
For showing me the meaning of successes, 给出一个成功的定义
oooh well, well, 那么,好吧
oooh well, well, 那么,好吧

Woman I know you understand 女士,我知道你善解人意
The little child inside the man, 男人有时象小孩子
Please remember my life is in your hands, 请记住我的一生掌握在你手中
And woman hold me close to your heart, 你把我贴心紧拥
However, distant don't keep us apart, 无论多远的距离无法分离彼此
After all it is written in the stars, 这是命中注定
oooh well, well, 那么,好吧
oooh well, well, 那么,好吧

Woman please let me explain, 女士请让我来解释
I never mean(t) to cause you sorrow or pain, 我从不想让你悲伤痛苦
So let me tell you again and again and again, 所以让我来再次告诉你
I love you (yeah, yeah) now and forever, 现在将来我永远爱你
I love you (yeah, yeah) now and forever, 现在将来我永远爱你
I love you (yeah, yeah) now and forever, 现在将来我永远爱你
I love you (yeah, yeah)... 我爱你
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.