雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

Tie a yellow ribbon round the old oak tree

(2009-11-22 19:34:22) 下一个



Tie a Yellow Ribbon Round the Old Oak Tree

by Tony Orlando Dawn


I'm comin' home, i've done my time 刑满释放,我就要回家

now i've got to know what is and isn't mine 现在我想知道我还拥有什莫

if you received my letter telling you i'd soon be free 如果你得到我将自由的信息

then you'll know just what to do 你会知道该如何选择

if you still want me 如果你还要我

if you still want me 如果你还要我

whoa, tie a yellow ribbon 'round the old oak tree 那就在老橡树上系上黄丝带

it's been three long years do ya still want me 三年已过,你还要我吗?

if i don't see a ribbon 'round the old oak tree 如果未见老橡树上的黄丝带

i'll stay on the bus 我就不会走下公共汽车

forget about us put the blame on me 你尽可以忘记我,责备我

if i don't see a yellow ribbon 'round the old oak tree 如果我没看见老橡树上的黄丝带

bus driver, please look for me 公车司机,请帮我看看

'cause i couldn't bear to see what i might see 因为我不愿看到我将要看见的

i'm really still in prison 我感觉自己还在狱中

and my love.she holds the key 而我的爱人,她掌握着我的命运

a simple yellow ribbon's what i need to set me free 一条简单的黄丝带,这是我的全部期盼

i wrote and told her please 我写信祈求她

whoa, tie a yellow ribbon 'round the old oak tree 在老橡树上系上黄丝带

it's been three long years,do ya still want me? 三年已过,你还要我吗?

if i don't see a ribbon 'round the old oak tree 如果我没看见老橡树上的黄丝带

i'll stay on the bus 我就不会走下公共汽车

forger about us put the blame on me 你尽可以忘记我,责备我

if i don't see a yellow ribbon 'round the old oak tree 如果我没看见老橡树上的黄丝带

now the whole darn bus is cheerin'此时全车上下都在欢呼

and i can't believe i see 我简直难以置信我所眼见

a hundred yellow ribbons 'round the old oak tree 老橡树上飘舞着100条黄丝带
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.