雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

long long journey

(2009-10-28 18:34:04) 下一个


Long Long Journey

It's a long long journey 这是一个漫长的旅程
Till I know where I'm supposed to be 直到我知道自己应该去哪里
It's a long long journey 这是一个漫长的旅程
And I don't know if I can believe 而我不知道自己是否能够相信
When shadows fall and block my eyes 当阴影降落遮挡住我的视线
I am lost and know that I must hide 我迷失了并知道必须隐藏自己
It's a long long journey 这是一个漫长的旅程

Till I find my way home to you 直到我找到回到你身边的路
Many days I've spent 我消磨了很多时光
Drifting on through empty shores 游荡在空旷的海边
Wondering what's my purpose 想知道自己的目标
Wondering how to make me strong 想知道如何才能坚强
I know I will falter I know I will cry 我知道我会跌倒和哭泣
I know you'll be standing by my side 更知道你会与我同在
It's a long long journey 这是一个漫长的旅程

And I need to be close to you 我需要靠近你
Sometimes it feels no one understands 有时感觉无人能够理解
I don't even know why 甚至自己都无法解释
I do the things I do 我走着自己的路
When pride builds me up till I can't see my soul 当自信回升直到我看不清真正的自己
Will you break down these walls and pull me through 你能否打破这些阻隔带我穿越
Cause It's a long long journey 因为这是一个漫长的旅程

Till I feel that I am worth the price 直到我感觉自己值得
You paid for me on calvary 你为我牺牲巨大
Beneath those stormy skies 在暴风雨中
When Satan mocks and friends turn to foes 当魔鬼得逞、朋友们成为敌人
It feel like everything is out to make me lose control 我感觉空空如也,丧失理智
Cause It's a long long journey 因为这是一个漫长的旅程
Till I find my way home to you 直到我找到到你身边的路
oh to you 找到你……
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.