雪狐浅吟

开创一个平台可以和朋友们交流。
正文

I have a dream

(2009-10-28 12:21:57) 下一个



I have a dream  (Singers: Westlife)

I have a dream, a song to sing 我有一个梦,一首歌
To help me cope with anything 帮助我成长
If you see the wonder of a fairy tale 如果你相信那奇妙的童话故事
You can take the future even if you fail 你可以拥有未来即使你失败了
I believe in angels 我相信天使
Something good in everything I see 我执着乐观
I believe in angels 我相信天使
When I know the time is right for me 当我知道时机来临
I'll cross the stream I have a dream 我会积极奋进,我拥有梦想
I have a dream, a fantasy 我有奇异梦想
To help me through reality 帮助我穿越现实
And my destination makes it worth the while 梦想铸就了我的目标
Pushing through the darkness still another mile 穿越黑暗走得更远
I believe in angels 我相信天使
Something good in everything I see我执着乐观
I believe in angels我相信天使
When I know the time is right for me当我知道时机来临
I'll cross the stream I have a dream我会积极奋进,我拥有梦想
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.