生活和梦

我不过是喜欢记录自己生活中的故事而已。
个人资料
  • 博客访问:
正文

假如......

(2006-05-25 20:44:57) 下一个

Call me...

If oneday you feel like crying...
Call me.
I don't promise you that...
I will make you laugh
But I can cry with you.

If one day you want to run away...
Don't be afraid to call me.
I don't promise to ask you to stop,
But I can run away with you.

If one day you don't want to listen to
anybody,
Call me and ...
I promise to be very guiet.
But ...
If one day you call and there is no answer...
Come fast to me...
Perhaps I need you...

From Larry Herbert

假如......

假如有一天您感到想哭,
打电话给我。
我不能保证,让你笑,
但我可以同你一起哭。

假如有一天您想逃避,
不要害怕给我打电话。
我不能保证不阻止您,
但我可以同您一起逃离。

假如有一天您不想听
任何人的言语。
打电话给我,但--
我保证会保持沉默。

但...
假如有一天您打电话时我不回答,
请马上到我身边来,
我可能需要您......

莱瑞转送


追梦译于  2000 年 11 月 21 日  星期二

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.