正文

Pretty Boy-M2M

(2009-05-02 20:16:08) 下一个
Verse 1I lie awake at nightSee things in black and whiteI?ve only got you inside my mindYou know you have made me blindVerse 2I lie awake and prayThat you will look my wayI have all this longing in my heartI knew it right from the startChorusOh my pretty pretty boy I love youLike I never ever loved no one before youPretty pretty boy of mineJust tell me you love me tooOh my pretty pretty boyI need youOh my pretty pretty boy I doLet me insideMake me stay right beside youVerse 3I used to write your nameAnd put it in a frameAnd sometime I think I hear you callRight from my bedroom wallVerse 4You stay a little whileAnd touch me with your smileAnd what can I say to make you mineTo reach out for you in timeChorusBridgeOh pretty boySay you love me too
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (5)
评论
洋洋168 回复 悄悄话 回复啸秋风的评论:
明天我就找个老外...爱情是没有国界的啊....
洋洋168 回复 悄悄话 回复潇洒走红尘的评论:
美人有什么用啊..只是我表哥对我好..爱我...但是我需要别的男人的爱啊..
啸秋风 回复 悄悄话 回复潇洒走红尘的评论:
严重不同意洋洋的说法呀, 要内销,扩大内需呀。
潇洒走红尘 回复 悄悄话 不认识她们,不予置评....嘿嘿

洋洋,你是我天天见到的大美人.....呵呵
洋洋168 回复 悄悄话 我只是看见美女了,怎么没有看见美男啊..呵呵..
其实很多白人男的和黑人男的,很会哄女孩子开心的...同他们在一起,有的时候比同我们自己的同胞在一起更加舒服些吧..
登录后才可评论.