450)this.width=450"/>BlueSkyArtist:腾格尔  Iseeablue..."> 450)this.width=450"/>BlueSkyArtist:腾格尔  Iseeablue..." /> 天堂(腾格尔) - 博客 | 文学城
个人资料
正文

天堂(腾格尔)

(2010-03-21 08:08:27) 下一个








Blue Sky
Artist: 腾格尔
 
 
I see a blue sky,
Over a green lake,
Vast is the grassland
This is my homeland.
    
Horses running wild there,
Sheep as white as snow,
girl wait for me,
Where my heart' s at home.
 
I love you,my homeland,
My homeland,my heaven.
I miss you,my homeland,
My homeland,my heaven.



天堂 (汉语版)
 

蓝蓝的天空,青青的湖水,哎!!
绿绿的草原,这是我的家啊,哎!!
奔驰的骏马,洁白的羊群,哎!!
还有那姑娘,这是我的家啊,哎!!
我爱你我的家,我的家我的天堂。
我爱你我的家,我的家我的天堂。 
 
 
蓝蓝的天空,青青的湖水,哎!!
绿绿的草原,这是我的家啊,哎!!
奔驰的骏马,洁白的羊群,哎!!
还有那姑娘,这是我的家啊,哎!!
我爱你我的家,我的家我的天堂。
我爱你我的家,我的家我的天堂。






 
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.