个人资料
正文

《夏之雪》 悬在空中的美感和情韵 by 飘侠

(2010-02-07 21:26:45) 下一个
欣赏Sissel的天籁美声《 Summer Snow》



译文/飘侠

这是夏天的雪
落在尉蓝色的海洋深处
晶莹纯洁柔情无限!
多想轻拂这的雪的脸庞
无奈,她只是我梦中的水仙
美艳,却有梦无痕
似我哭泣翘盼的爱

如果世上有一种魔力
铸就永恒和持久
让我们的爱情源自
根的泉涌到叶的繁华
那么纵然今日落泪千遍
明日娇情依然万千

哦,我深信着永恒的爱情
再次凝目相逢
就是我们爱的终点
无论承受何种痛心的默难
我都会给你不变的诺言
爱你直到永远永远

这是夏天的雪
落在尉蓝色的海洋深处
晶莹纯洁柔情无限!
多想轻拂这的雪的脸庞
无奈,她只是我梦中的水仙
美艳,却有梦无痕...
它似我哭泣翘盼的爱
也像我沉思期待的爱



Summer Snow--Sissel

It's summer snow in the deep blue sea
I try to touch, but it fades away
It must be a dream I will never get
Just like my love that's crying for you



If there were something not to change forever
We could feel it deep, deep in our heart
Today is over with a million tears
Still everyone has a wish to live



Oh, I do believe ever lasting love
And destiny to meet you again
I feel a pain I can hardly stand
All I can do is loving you



It's summer snow in the deep blue sea
I try to touch, but it fades away
It must be a dream I will never get
Just like my love that's crying for you
Just like my love that's crying for you


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
博主已隐藏评论
博主已关闭评论