个人资料
正文

每日一篇新概念 -- 第二册第二十二课(9月26日作业)

(2008-09-26 22:27:03) 下一个

我恨这篇,原因如下:
1、文章老提女孩儿女孩儿,明知道我没有,气我!
2、儿子在一边笑我读得怪怪的。
3、老公抢着要PK我。
4、愚公天泽园试图用资产阶级腐朽奢侈生活范例腐蚀我。
。。。。。。
n、都周末了,还得用功,我找不到状态。

认了,我就这样交上来,得F就F,反正A咱又不是没得过,不稀罕!唱歌跳舞看电影去了!

Lesson 22 A glass envelope



My daughter, Jane, never dreamed of receiving a letter from a girl of her own age in Holland. Last year, we were travelling across the Channel and Jane put a piece of paper with her name and address on it into a bottle. She threw the bottle into the sea. She never thought of it again, but ten months later, she received a letter from a girl in Holland. Both girls write to each other regularly now. However, they have decided to use the post office. Letters will cost a little more, but they will certainly travel faster.

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.