个人资料
正文

"讓革命騎馬前進"

(2014-02-05 05:32:34) 下一个

One of my supervisors will be my sketch, each hour I will draw some simple lines to record my score instead of words only. Its merit is "emotion/scene/time/role change" so to arouse me like coffee.
速寫當作我的一個監察人,每一個小時我會畫一些簡單的線條來記錄我的分數,而不是僅有話。其優點是“情感/場景/時間/角色變化”,來激發我像咖啡一樣。

更多我的博客文章>>>

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.