正文

SmokeGetsInYourEyes

(2008-02-26 01:45:37) 下一个
They asked me how I knew my true love was true
曾有人问我:我怎麼知道真爱為真
I of course replied             
我肯定答道:
"something here inside cannot be denied"     
内心的感受是无法虚偽的
They said    
他们说:
"someday you'll find all who love are blind" 
总有一天,你会发现恋爱中的人都是盲目的

When your heart's on fire
当你内心爱火燃著了后
You must realize smoke gets in your eyes 
它的烟雾会迷濛你双眼,这是不变的定律
So I chaffed them
于是我没理会他们的揶揄
And I gaily laughed to think they could doubt my love 
并冷笑深思著,他们凭什麼质疑我的爱
Yet today my love has flown away
如今,我的爱已远颺
I am without my love
我失去了吾爱

Now laughing friends deride tears I cannot hide
现在,朋友们嘲笑著我掩藏不住的泪水
So I smile and say "when a lovely flame dies
于是我苦笑著说:因爱的火焰熄灭后
Smoke gets in your eyes"
你们被烟雾迷濛了双眼看不清楚吧
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.