正文

Daniel by Elton John (油管)

(2008-06-07 15:07:08) 下一个



Daniel is travelling tonight on a plane
丹尼今晚正坐着飞机去旅行,
I can see the red tail lights heading for Spain
我能看见那红色的飞机尾灯一路划向西班牙。
Oh and I can see Daniel waving goodbye
哦,我能看见丹尼在向我挥手告别,
God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
主啊,那看上去像丹尼啊, 我准是泪眼模糊了。

They say Spain is pretty though I've never been
他们说西班牙很漂亮,虽然我从未去过那里。
Well Daniel says it's the best place that he's ever seen
达尼说那是他所去过的最酷的地方!
Oh and he should know, he's been there enough
哦,他应该知道这些的, 他已经去够了那儿了。
Lord I miss Daniel, oh I miss him so much
主啊,我想念丹尼, 哦,很挂念他。

Daniel my brother you are older than me
我的丹尼老哥,你年纪比我大。
Do you still feel the pain of the scars that won't heal
你那个不会愈合的伤口是否还感觉到痛?
Your eyes have died but you see more than I
你的眼睛虽然已看不见了,可你的阅历却比我多。
Daniel you're a star in the face of the sky
丹尼老哥,你是天幕上的一颗星!

Daniel is travelling tonight on a plane
丹尼今晚正坐着飞机去旅行,
I can see the red tail lights heading for Spain
我能看见那红色的飞机尾灯一路划向西班牙。
Oh and I can see Daniel waving goodbye
哦,我能看见丹尼在向我挥手告别,
God it looks like Daniel, must be the clouds in my eyes
主啊,那看上去像丹尼啊,我准是泪眼模糊了。
[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.