个人资料
  • 博客访问:
文章分类
归档
正文

以有四十天了,我还没收到件,苦恼呀

(2007-09-19 17:42:01) 下一个

上月十号我在网上看到关于我的案件。现在是,

On August 10, 2007, we mailed a notice requesting additional evidence and/or information in this case. Please follow the instructions on the notice to submit the evidence and/or information requested. This case will be held in suspense until we either receive the evidence or the opportunity to submit it expires. Once you submit the information and/or evidence requested, you will be notified by mail when a decision is made, or if the office needs something further from you. If you move while this case is pending, call customer service

但是以有四十天了,我还没收到件,苦恼呀,
不知道怎么办才好,
要是知道补什么就好了,直接送进去。
这个月十号的时候我叫人帮我打了个电话给customer service(因为一个月了还没有收到)
并把我的地址什么都跟他们说清楚了。她们回复是再过几天再寄一张。
可是又一周了,我真的好无助。不知道怎么办才好,好心的朋友们我当如何是好?

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.