苍兰博客

靠你有力量,心中想往锡安大道的,这人便为有福! 他们经过流泪谷,叫这谷变为泉源 之地;并有秋雨之福盖满了全谷 。
个人资料
正文

十字架永是我的荣耀 (Near the Cross)

(2008-03-22 10:00:11) 下一个


1. 我心依傍主十架 
在彼有生命泉 
基督宝血已流出 
洗我万众罪衍 

2. 十架旁我信虽小 
救主总不丢弃 
他赐下圣灵亮光 
照我昏昧心里 

3. 十架旁我祈求主 
默念羔羊宏恩 
每日不论往何处 
靠主十架指引 

4. 十架旁我心仰望 
时刻儆醒祈祷 
敬虔等候主再来 
同得天上荣耀


<副歌>十字架十字架 
            永是我的荣耀 
            我众罪都洗清洁 
            惟靠耶稣宝血  
 
 

Jesus, keep me near the cross,
There a precious fountain
Free to all, a healing stream
Flows from Calvary’s mountain.

Refrain

In the cross, in the cross,
Be my glory ever;
Till my raptured soul shall find
Rest beyond the river.

Near the cross, a trembling soul,
Love and mercy found me;
There the bright and morning star
Sheds its beams around me.

Refrain

Near the cross! O Lamb of God,
Bring its scenes before me;
Help me walk from day to day,
With its shadows o’er me.

Refrain

Near the cross I’ll watch and wait
Hoping, trusting ever,
Till I reach the golden strand,
Just beyond the river.

Refrain


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.