可爱梦园 (*^_^*) * 爱要有你才完美

愛有許多種,哪一種才是永恆的? 我用一生一世的心,去等一生一世的情!
个人资料
Loveforever1314 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

【可爱音画】陈美龄爱的Harmony专辑

(2015-08-01 06:27:42) 下一个

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (1)
评论
Loveforever1314 回复 悄悄话 愛的Harmony 陳美齡

茫茫人群当中
终于都相遇你
共奏一首爱的Harmony
情意遥遥相牵
分开都牵挂着你
梦里彼此讲出想念你
用爱心对视
令到苦哀都变得意
平凡和谐的歌
一声声充满着爱
用爱点点洒出Harmony
如何流流心海
于心间涌满着爱
让爱点点洒于生命里
如帆船随清风
轻轻地将爱护送
让我此生找得好伴侣
用爱心对视
令到苦哀都变得意
平凡和谐的歌
一声声充满着爱
用爱点点洒出Harmony
歌声协和
首首都Harmony
凭着爱心和谐地唱和
一首首爱的Harmony
奉献首首爱的Harmony
共听首首爱的Harmony


在緣份里 陈美龄



朱色的夢 陈美龄


The Circle Game 陳美齡


Yesterday a child came out to wonder
Caught a dragon fly inside a jar
Fearful when the sky was full of thunder
And tearful at the falling of a star
And the seasons they go round and round
And the painted ponies go up and down
We're captive on the carousel of time
We can't return we can only look behind from where we came
And go round and round and round in the circle game
Then the child moved ten times round the seasons
Skated over ten clear frozen streams
Words like when you're older must appease him
And promises of someday make his dreams
And the seasons they go round and round
And the painted ponies go up and down
We're captive on the carousel of time
We can't return we can only look behind from where we came
And go round and round and round in the circle game
Six-teen springs and six-teen summers gone now
Cart-wheels turn to car-wheels thou' the town
And they tell him take you're time it won't be long now

山中之歌 陈美龄


我在戀愛 陳美齡


有人告訴我
戀愛最快樂
只有戀愛最快樂
愛人不要多
只要有一個
愛人多了麻煩也就多
談情談什麼
說愛說什麼
我在課本裡沒有
學過戀愛是什麼
有人告訴我
戀愛最快樂
誰能證明戀愛最快樂


是完全為你 陈美龄



活在故事中 陈美龄



假如 陈美龄


我走过青草地
漫步在小河堤
让阳光拥着我
让风儿抱我
远山青呀青
蔚蓝的天衬底
凝望着流云
想起了你
假如说我的心中没有情
为什么我会时刻念着你
假如说我不是真的喜欢你
早已经把你忘记
啦…啦…

跳上白雲 陈美龄


繁闹城市不见青山只见俗尘
繁闹城市失去笑声只有拘谨
我不禁问怎么可以跳上白云
寻觅田园瀑布溪涧草地小花长满绿荫
听听世界为谁合奏快乐优美音韵
渺渺白云飘到深海对着悄悄一吻
看看瀑布石头上轻声落亲个飞吻
轻轻风声仿似歌手唱着每句歌韵
何日能再只有清风不见俗尘
何日能够只有笑声不再拘谨
我心盼望紧张都市变了树林
携着情人步过心意相赠小花依靠树荫
我不禁问怎么可以跳上白云
寻觅田园瀑布溪涧草地小花长满绿荫
听听世界为谁合奏快乐优美音韵
渺渺白云飘到深海对着悄悄一吻
轻轻风声仿似歌手唱着每句歌韵



對號快車 陈美龄

嘿嘿嘿嘿回头看看我
幸福的脸儿象花朵
美好的事儿真是多
一件一件使我真快乐
我要和你坐上火车
踏上旅程
一起追求追求美梦哟
火车摇摇荡荡每到一站
爱的火花慢慢闪烁
笑容带着小酒窝
知心的话儿不停说
爱的旅行对号快车
天空蓝蓝多辽阔
比翼的鸟儿也飞过
爱的旅行对号快车
爱的旅行对号快车


Mother of Mine 演唱者:陈美龄Agnes Chan


Mother of mine you gave to me
all of my life to do as I please
I owe everything I have to you
Mother sweet Mother of mine
Mother of mine when I was young
you showed me the right way things had to be done
without your arms where would I be
Mother sweet Mother of mine
Mother you gave me happiness
much more than words can say
I thank the lord let me breath with you
every night and every day

Mother of mine now I am grown
and I can walk straight all on my own
I'd like to give you what you gave to me
Mother sweet Mother of mine



燕飛翔 陈美龄


飞翔燕飞翔 飞翔在蓝天上
飞翔燕飞翔 飞翔在白云里大海上
飞翔燕飞翔 一对对一双双
飞翔燕飞翔 乘长风望彩霞迎朝阳
我们向上飞 海阔天空任飞翔
青山绿水美丽家乡
我们向上飞 爱的胸襟多开朗
绵绣大地 快乐安祥


愛意全屬你 陈美龄爱意全属你
登录后才可评论.