可爱梦园 (*^_^*) * 爱要有你才完美

愛有許多種,哪一種才是永恆的? 我用一生一世的心,去等一生一世的情!
个人资料
Loveforever1314 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

[可爱音画] 喜欢恋爱剧场版

(2011-04-08 04:32:24) 下一个


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (3)
评论
Loveforever1314 回复 悄悄话 喜欢恋爱剧场版郑秀文-

其实我系喜欢你,定系因爲我喜欢恋爱呢,但系有一样野可以好唔同,我可以好喜欢恋爱,但系唔喜欢你,但系唔喜欢你
我又可能好喜欢你但系根本完全唔喜欢,什至乎系惊左恋爱,或者我应该先要谂通一件事,就系点解呢个人会系你
其实我系黠解开始喜欢你,而呢种感觉又系咪真正既恋爱,系识你个晚,交换电话号码,拉过左成个礼拜,睇下最後个结果
边个先忍唔住打比边个先呢,定系因爲 系一个已经绝左种仲会用手巾仔既30几岁既男人,又或者系我觉得 个只手
唔知点解好似我第一个男朋友 ,所以我就好想好想好想比 拖住,其实唔知系咪因爲 ,我就开始喜欢左你
谈什麽恋爱无需深爱,情非都不必急於痛改,难得到你的将来谁会觉得意外,谁人都可爱谁也可不爱
被我喜欢的都离开但是没有害,麻木的我与你暗中往来,残酷的却是我太喜欢恋爱
我记得我曾经问过一个朋友,问 最大既兴趣系咩野, 既答案竟然系谈恋爱, 就即系补充话并唔系剩系钟意恋爱带
比 个种好甜又溜爱到死既感觉,仲包括埋恋爱里面不可划缺既猜疑同妒忌,盲目同沉闷, 都照单全收,因爲如果要
真正恋爱, 就知道会搞到自己又喊又笑,有开心,有伤心,有愤怒, 话 先系恋爱 ,其实我地每个人都需要恋爱
但系好多时都缺乏系面对爱情既时候所必须要既一份勇气,而系我地身边四周围大多数人都因爲曾经恋爱遍体鳞伤
所以就算我地 钟意恋爱,就算真系 好彩,比你撞到个一个,我地最後问自己既改变,其实并唔系爱唔爱,而系敢唔敢爱



登录后才可评论.