可爱梦园 (*^_^*) * 爱要有你才完美

愛有許多種,哪一種才是永恆的? 我用一生一世的心,去等一生一世的情!
个人资料
Loveforever1314 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

[可爱音画] 等你

(2009-10-01 05:14:53) 下一个


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
Loveforever1314 回复 悄悄话 粤语改编

等你

诗文雪球儿



系前世未结嘅姻缘
还系今生注定嘅情份呢
系命运特意嘅安排
定系今生未了嘅梦缘
自从见到你的果日起
你就变得咁珍贵
同埋咁难以忘记
时时刻刻萦绕我嘅系你
心里梦里出现嘅亦系你
就系唔知点解咁种意你
种意你嘅微笑
同埋你发嬲时果亇样
种意你嘅灵气
同埋你的脾气
昨夜我系梦里
又见到了你啦
系梦里面
你拖住我嘅手
系梦里面
你偷偷锡我嘅脸
系梦里面
你拨住我嘅秀发
系梦里面
我陶醉系你嘅温柔里
我问你亦问过我自己
点解我会咁种意你
你讲系我嘅一片痴情
你讲系我全部嘅爱意
难道你就真系一D都吾在意
种意你吾系我嘅错
缠住你亦吾系我之过
世上有千千万万嘅人
我就系偏偏钟情你一个
我会系厘一道
一直咁等你
我要一直等你
永远咁等你等你



登录后才可评论.