可爱梦园 (*^_^*) * 爱要有你才完美

愛有許多種,哪一種才是永恆的? 我用一生一世的心,去等一生一世的情!
个人资料
Loveforever1314 (热门博主)
  • 博客访问:
正文

无可奉告

(2007-12-14 03:45:10) 下一个



无可奉告
(
香港电台广播剧"无可奉告"主题曲)

作词∶卢国沾 作曲∶郭小霖 编曲∶郭小霖

独白:

我打电话比你 讲左几句你就收线喇 你变左好多呀

点解唔同我倾落去 点解心不在焉呢 点解对我冷淡

点解.... 我讲乜野你都反应既呢

从你 你不停的追问你痴情的态度

令我停停下脚步 还有你追求的心愿 我心曾想配合 但我难照做 这是你爱的控诉

还是爱的追讨 但我始终感觉到 此去没去路 我没有说不爱你

从未说不喜欢 但我心知此刻相爱 时机未到

独白:

个个边个黎架 识左几耐呀 去左几多次街呀 有拖过手呀

点解唔介绍我识 有上过你屋企 有一齐听唱片呀 普通朋友唔格

擒晚你夜返 系咪陪 我唔算太敏感卦 究竟有呢个人既者

到底你想点呀 我付出左?多得番D乜野丫 你话丫 我系正选抑或後备

我问法 唔算过份丫

从你 你不停的追问你痴情的态度

令我停停下脚步还有你追求的心愿 我心曾想配合但我难照做这是你爱的控诉

还是爱的追讨但我始终感觉到此去没去路我没有说不爱你

从未说不喜欢但我不想只讲一句 无可奉告


 

 

[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.