个人资料
正文

Kiss Me Goodbye

(2009-08-05 15:53:53) 下一个

就要终结这比赛跑不了请喝采
立块纪念碑好让你以后给记起
回头行一转有数百辛酸
如能行多转亦都不嗟不怨
从头来清算也有过亏损
总算能活过临别亦没怨
La Kiss Me Goodbye
?
人生竞赛何等精彩
细节起伏用来记载
旅程极可爱将亲吻

豁出来斗赢这场竞赛
我一直都相信命运系控制喺我哋手里面
冇错啱呀人哋就系
我我就偏偏畀命运控制住
不过我都唔知系咪应该多谢 
多谢佢逼到我埋墙角
逼到我抖唔到气
如果唔系我永远都唔会知道
自己有几强直到真正嘅考验嚟到
不过老实讲唔系我想坚强
而系我根本就冇得拣



[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.