个人资料
正文

默默无言

(2008-12-05 05:51:10) 下一个


默默无言

独白:
世事往往系好奇怪 我爱过你你又爱过我 但系点解呢种感觉 唔能够系

同一个时间出现 而要一先一後 涌现系我地心里面不过 都好 我地

都可以系对方嘅 心里面留下一个美丽嘅影子 俾我地偶然去怀念一吓

风飘过卷起飞花几遍 风过後勾起一串纪念
无论以前是爱是怜 仍是那厶艳 今天再

共你风中相见 忆往事仿佛一个转面
怀念也是欢欣的一刹 谁可相爱千丌年

情话多恐怕说没完 重提起你默默无言
难复再相亲 难复再相恋 所欠是机缘
独白:
我地唔驶为过去惋惜 世事就系嘅勒 有啲野明明以为得到嘅 但系始终

都得唔到有啲野系千辛丌苦之後得到 又会觉得不外如是 又甚至系得而

复失 与其系 倒不如拥有一份美丽嘅回忆 一个永恒嘅盼望咪重好


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.