个人资料
正文

打情骂悄

(2008-10-13 06:35:13) 下一个


打情骂悄

你想讲恶我实唔怕 岂愿无端遭责骂
知否女人责任要管家 家中工夫懒做太过差
我口干睇吓个茶壶 完全未有茶
三家缺一我实要打啦
你打左八圈你重要打
未曾食过半铺满糊我实要打定啦
唔系我立乱将你话 家务抛开去打牌应该遭责骂
唔愤气任你将我骂 我难作罢 要我受气听你话 好话
岂能容让唔顺气点下 你再乱讲说话 

拿我又再打多八圈架
你若再沉迷落去 家务完全唔愿挂
点算系沉迷落去 只系大众娱乐吓
又唔系赌狗马 你当系王爷甘大晒 令我笑跌棚牙
我地成伴侣共订佳话 应要互助互爱相关心
才算是好对象 既是名份已订下
创造个好家庭 应份以家庭为上 个人就当等下
我父母有家财 点会日日去捱骂 点会夜夜去捱骂
你唔愿顾家至有人话
小姐钟意你无权任意查
系持住有的家财有的声价就咪出嫁
你咪出声喂 人会话你哑架 你语语甘相逼我气点下 

我系财主女噃 我不听寒酸话
你入得我门便成我家下 你就要听我话 不讲金钱
金钱难道你唔重视 你做个小职员 我不过为爱至甘心嫁咋
既系捱穷愿意跟我 甘就唔该你去煲茶


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (2)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.