个人资料
正文

香港靓女多

(2008-04-11 04:15:09) 下一个



香港靓女多

作词∶苏翁 作曲∶姚敏

 

()全香港靓女多 ()乜野话 你讲香港靓女多呀

甘大概会点既情形 我望你形容吓 指点我

()拿沿中环路过 好多靓过鬼火 更风骚浅笑抛

送秋波 转左入去上环 个一边靓女亦算多 啊......

()原来香港甘多靓女既 哦 多美女 驶乜野缠住我

我知你 花心 薄幸更口多 记否求我 追我 呃我 冤我

跪我 被你冤到心软将你识错 ()哀恳娇妻你原谅我

()不必播 ()你误会 ()点听得错 ()悔恨气

亲你惹大祸 ()你不用关心我 ()我必要认翻错

()你响处闷亲我 你所为真不妥 ()我响处认错

()不要认错 ()我话过以後信得过 ()喂出便

有甘多靓 ()点及老婆 ()有情人千百万 ()

单爱妻一个 ()倘作负心汉 ()你可以打番我

()你话全香港既靓女多既 ()完全未有及得你

真系关心我 ()你睇吓全香港既靓女多 喂个边望

吓又一个 ()哎也我唔愿再睇叻 (合唱)喂两家当初

结左婚 白首两家要谐和 误会难免会出差错

 


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.