个人资料
正文

七个小矮人

(2008-03-15 05:29:20) 下一个



七个小矮人

作词∶原野 作曲∶原野

 

雪姑七友七个小矮人 雪姑七友七个同埋条心

七个矮仔谂计仔据 果个巫婆望到心惊到发冷震

雪姑七友七个虽系小矮人 雪姑七友七个地齐齐同埋训

七个矮仔起身拿住七支棍 齐齐系个山窿度诈眼训

 

雪姑睇见好开心 七个矮仔不算笨 (不算笨)

地学摺公仔 哗 识玩波仔大家都笑吟吟(笑吟吟)

 

有次雪姑畀果七个矮仔激晕 矮仔七个举起棍学无影棍

激得雪姑即刻抢鬼左支棍 连随大渴一声你地快脆训

 

老七白: 阿老大!

老大白: 咩呀?

老七白: ...我要玩波仔!

老五白: ...我要摺公仔!

老二白: 波仔好玩D !

老三白: 老二, 我要耍无影棍!

老四白: 我又系!

老六白: 我又系!

老大白: 雪姑话要训觉呀!

老二白: 我地唔听话棉!

老三白: 细声D玩棉!

老六白: 唔知既!

老大白: 唔得呀, 唔得呀!

老六白: 你呃丫嘛!

老四白: 我地匿埋玩棉!

老三白: 系个山窿度玩喳嘛!

老大白: 会唔锡我地架,

老七白: 我要玩波仔!

老大白: 唔锡我地点算呀?

老五白: 我地摺公仔棉.

 

雪姑睇见好开心 七个矮仔不算笨 (不算笨)

地学摺公仔 哗 识玩波仔 大家都笑吟吟(笑吟吟)

 

有次雪姑畀果七个矮仔激晕 矮仔七个举起棍学无影棍

激得雪姑即刻抢鬼左支棍 连随大渴一声你地快脆训

 

小矮人白: 我地训喇!

 


[ 打印 ]
阅读 ()评论 (0)
评论
目前还没有任何评论
登录后才可评论.